tisdag 25 december 2018

När

man sover så djupt och så gott och behöver gå upp för att ta sig till jobbet, ja den känslan. Urk!
Ingen lust what so ever, speciellt inte när man behöver sitta på en station med Sthlm´s finest. Fint skare va! Jupp, sitter här och tittar på överklassen.
Är inte alls på humör, och nyss fick jag en fråga, vars finns det hotell? Ja, har du något namn att gå på? Eeeeeh, nä ***fnys**** Nähä, googlar, det ligger enbart 5 hotell i närheten av denna uppgång, så go nuts! *suck* Men vilket är närmast? Asså, människor!
Det här lär bli en lång, mycket lång natt!

I morgon är jag tack och lov ledig, så får se vad man hittar på, om jag ens kommer utanför dörren, för det var ta med fan halt ute! Vill ju vara social men vill ju även bara bädda ner mig hemma och bara vara, vi får se. Bestie ville hänga så det vore ju kul som fan, och Nichel hörde även av sig så han kanske sammanstrålar med oss. Han nämnde att han kände sig isolerad, och jag kan nog hålla med om det där, jag är ju vanligtvis bara på jobbet, så hög igenkännings faktor. Ja vi får se helt enkelt hur det blir. Jag kanske bara sitter hemma och spelar Zelda som vanligt.
Torsdag har jag i alla fall min helt egna tjänst! Halleluja!!! Har varit på så dåligt humör då jag hamnat på alla dessa andra skitstationer, man uppskattar vad man har, så det har inte varit helt förgäves! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar