tisdag 11 december 2018

Snart

har jag varit gift med min karl i 1 år! Vi har visserligen 2 bröllopsdatum, för vi är inte som de andra barnen! Kan ni haja va tiden går fort, snart firar vi 1 år i lägenheten.
Jag kan säga att jag är universums lyckligaste kvinna som har en sådan helt fenomenal man, universums bästa! Jag har aldrig några tråkiga dagar med min karl!
Om några timmar går jag av, och det skall bli helt magiskt att vara ledig! Jag har haft nackspärr sedan förra veckan som tyvärr fortfarande sitter i, jag fattar inte. Skall dock försöka vara snäll mot den och smörja in den med något.
Jag vet att jag sagt att jag inte firar jul, men vissa människor skall ha presenter, och en av dessa är hjärtat, i morgon bär det iväg för att handla just en sådan. Sedan skall jag och Elfving hänga lite. Får se vad dagen erbjuder, jag är faktiskt så trött så jag blir glad om det inte blir så avancerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar