fredag 28 december 2018

I Onsdags

gick jag av, och sov gjorde jag också. När jag väl vaknade hade jag noll lust för just någonting men tog mig i kragen och drog ut med mannen. Behövde vara social med bestie och Nichel. Det var fan i mig trevligt att bara komma ut, snacka lite med människor och bara slippa känna sig isolerad. För nu har det blivit mycket att äta, skita, sova och jobba sedan på´t igen. Nä, det var fan i mig dags att dra ut. Mycket riktigt var det trevligt, vi drog väl hem efter ca 3 h för då var jag färdigkokt. Sov gjorde jag igår också, ca 11 h var helt utsövd och dagens arbetspass gick ju inte för hackor heller, hade en riktigt bra kollega att arbeta med, så vips var allt gjort, grundligt!
Nu är det 3 arbetspass kvar denna vecka, och jag har fått helt okej tjänster, det känns svinbra!
Sedan har jag fixat en julklapp åt Flisan.
Köpte även nya hörlurar till mig själv som paja i onsdags, går med mina Huawei lurar just nu och dom suger anus så det blir ett par nya marshall istället, men dom va på rean så det var bra.
Ja annars händer det inte så mycket just nu, funderar om jag skall orka vara proper på nyårsafton eller om det blir det gamla vanliga, jeans och t-shirt. Jag tror det lutar åt det sistnämnda, orka krusidulla.
Nä nu skall jag försöka göra lite nytta med skyddsombuds saker. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar