lördag 29 december 2018

Så kom man

hem i morse, bädda ner mig i soffan med lite Zelda, och 1 h senare gav jag fan i det, vet hur svårt det är att slita sig ifrån spelet i vanliga fall. Men naturligtvis fastnade jag i ett av mina favorit program Texas Flip N Move, fullkomligt älskar det programmet! Anyway, sedan var klockan mycket och jag var dödstrött, så jag smyger in och lägger mig vid mannen. Jag rullar runt av smärtan i benen för jag har fan i mig konstant ont. Anyway, hittar en plats och skall somna ja då börjar han snarka igen. Så håller det på fram och tillbaka i några timmar. Skrek till och då menar jag SKREK, -BABE! Han haja till och lade sig helt enkelt 3 centimeter åt ett annat håll, asså jag försökte verkligen vända på honom, skrika men inte en suck! Så tillslut när klockan närmade sig 13 hade jag panik, gick motvilligt ut och lade mig i soffan och somnade tack och lov i ett nafs.
Men det vart tyvärr inte många timmar sömn då jag började rövtidigt idag. Är helt medvetslös och längtar bara efter kudden! Borde ha gjort en massa saker idag, samt ringt Måns men jag orkade inte prata, vill inte alls vara social.
Ja, ja några timmar till sedan blir det hemgång och sömn, funderar på om jag skall bänka mig i soffan på en gång och sova där. Jag måste nämligen hålla i helgen, jobbar ju igenom pisset och det är tyvärr 2 dagar kvar.
Tack och lov för lite fackligt i morgon, då kan jag ta allt i min egna takt.
Håll nu tummarna för sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar