torsdag 20 december 2018

Jaha

Då fick jag Tjernobyl igen, jävla skit! FITTAN BLÖDER!
Vi skulle ju LIGGA!!!! FFS! Jävla skit, jävla fucking skit!!!! JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!!!!!!
Dessutom var jag på möte i natt, vilket var extremt frustrerande, försöka hålla mig lugn, inte brusa upp är ju inte det lättaste för en som är rätt passive-aggressive, samt så blir jag förbannad på att saker och ting inte följs. GAH!
Så har arbetsnatten varit bra? Eh nej, men fick träffa helt fantastiska kollegor. Nu ska jag bara beta av tre timmar till sedan drar jag iväg med min man på välbehövlig vila! AMEN!!! Jag tänkte först att jag inte skulle ta med datorn, men det går inte, jobbar man som skyddsombud så får man fan ta med både telefon och dator. Men fan va vi skall basta!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar