måndag 17 december 2018

Igår firade vi 1 år som gifta!

Whooooo!
Vaknade rätt tidigt men rätt sent, vi bytte presenter med varandra. Min man fick en kaffekopp, jag tyckte visserligen att den var skitrolig, men den kändes sååååå fattig gentemot vad jag fick av puddin! Jag fick en ring 😍😍😍😍😍💝💝💝💝 Som sagt, min present var verkligen skitfattig mot det jag fick, så får bättra på mig till nästa år.
Anyway....
Vi firade med att dra ut på bio och se Aquaman. 2h + växel med action, sådant gillar jag 😍 Tiden bara flög bort. Sedan åkte vi och parkerade pärlan, hoppade på tåget och åkte in till Ankaret där allt en gång startade. Vi åt sen middag och tog några glas, träffade massa människor och var lite sociala. Tröttheten var dock påtaglig, och det är väl efter allt arbete, man är utarbetad deluxxxx, så vi drog faktiskt hem efter ett tag, väl hemma så gjorde puddin matlåda och jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna, så jag däckade i ett nafs. Sov som en klubbad säl, tills mannen väckte mig runt åtta.
Nu skall det tilläggas att jag avskyr fysiska aktiviteter på morgonen, jag ogillar dessutom att bli väckt, men det här var helt magiskt. Jösses! Nu snackar vi orgasmer deluxxxxx. Dock så vart jag ju pigg och hungrig deluxxx, så medan mannen däckade så styrde jag upp mat, kolla lite på nyhetsmorgon och sedan vart det bums i säng.
Jag har sovit säkerligen över 12h idag så när jag vaknade så var jag sjuktseg och trött, sovit för mycket. Anyway, försökte riva av lite där hemma då det ser ut som en knarkarkvart, men hann inte med mycket. Ska försöka komma upp i morgon och hinna dra av det värsta, dammsuga, moppa och byta sängkläder, ja och tvätta klart allt. Borde skriva mina rapporter men är så sänkt efter förra veckan så det är snuskigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar