fredag 1 maj 2015

Igår gick jag av, sov några timmar

dammsög och plockade lite här hemma innan jag väl begav mig mot Ica. Handlade lite innan jag hämta mina målarfärger jag beställt, sedan vart det ett stopp vid Bashir som behövde hjälp att skriva ett andrahandskontrakt. Klart jag ställer upp.
Mr anlände också, så när jag väl kommer innanför dörren så sitter han där. Det är liksom bara han.
Han är hetast, finast, det min kropp skriker efter och mitt hjärta slår för.
Började laga mat, slängde ihop lite lövbiff osv.
Bara att umgås med honom gjorde fan min vecka, min ledighet. I love him.
Vi rörde oss inte ut, vi var bara här, och det var nog lika bra, hade inte velat dela den tiden med någon annan. I just needed it, him.
Råkade dock göra honom illa, så nu ska klona klippas och filas till så vi kan undvika fler olyckor, fy så dåligt samvete jag har *suck*

Har kladdat, vart helt klart nöjd med min västerorts kladd/tavla men resten behöver göras om, men det tar jag efter Alice projektet.
Nu sitter jag mest och dricker kaffe samt försöker hitta energi för att slänga ner alla vinterkläder i väskor och gå ner i källaren med. *suck* Orka. Men ett måste för just nu ligger dom på sängen. Aaaaaw well, vi får se, sedan så vette fan om jag orkar dra ut idag. Är så trött, det här att vända dygnet tar på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar