tisdag 30 juni 2015

Idag sov

jag skitsopigt, inte p g a madrassen men värmen och bara allmänt. När man ligger där med minst en miljon tankar i huvudet, sedan kommer man på en jävla massa man ska göra uträtta, bla bla bla. Min ADD/ADHD hjärna stänger helt enkelt inte av, och det kan ta lååååååååååååååååååååååååååång fucking jävla tid innan den gör det. Sjukt frustrerande, när jag väl landa så ringde ju klockan vad som kändes som 2 sekunder senare och väckte liv i mig.
GAH! Släpa mig upp, för jag visste ju att jag skulle ju till Täby/Mr och äta middag. Jag var sjukt segstartad, och att packa väskan tog liksom 100 år eftersom jag tog fram en sak och lade den någon annanstans och sedan återgick jag till att sminka mig och kom på att, FAN! Jag skulle ju packa! Då hade jag redan glömt bort vars jag lämnade saken och gick runt och leta istället. Så kan det gå.
Anyway, tog mig iväg, ogillar sommartidtabellen inget timear med någonting, så att stå och vänta på ett tåg i 25 minuter är mindre roande.

Kom innanför dörren och bara kände den där känslan som bara han kan ta fram. Fine var också på plats så snackades och hängdes, bra skit. Jag önskar bara att jag hade en förmåga att trolla bort det onda just nu. Fuck va jag ogillar läget som det är nu, Smuts! SMUTS! Det är ett bra ord som beskriver en del av eländet.

Anyway, idag är tant trött som sagt och läääängtar till sömn, jag ska ju för helvete till snuten i morgon, och är måttligt road. Ja, jag låter verkligen bitter, men jag är inte allt för bitter just nu.
Fick ju hänga med Mr och Fine så min dag började galant. Sedan snacka jag även med mor och hon verkar lite piggare. det om något är ju gooooood fucking news.
Nä nu ska jag kolla igenom nattens agenda, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar