torsdag 31 juli 2014

Berta-Britta

kom igår som ett brev på posten, för det första var det lugnt. Men senare, runt hemgång så kom mensvärken från helvetet, lägligt till när man ska sova! Yey! Inte nog med värmen men dessa värkar.
Ja, jag är inte så road över att fittan blöder och humöret är skit samt att man seriöst funderar på vad man ska göra för att bli kvitt denna smärta. Jag blir för fan mordisk, sadistisk jag skulle bli världens bästa soldat under den här tiden. Har fan ingen empati för någon förutom mig själv. Det enda vore kanske att orken inte är riktigt med mig, man blir så matt när man har så ont, det kräver så jävla in i helvetes mycket energi av en, blöder som en jävla öppenkran. Så mina bästa vänner vart citodon, 2 alvedon och lite insomningstabletter. När jag väl somna så sov jag och om jag sov! Vakna vid 23 idag. Joy! Elfving ringde vid 16 men jag tog två  tabletter och somna om.
Well. well, ännu en dag i paradiset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar