torsdag 17 juli 2014

Torsdag!

Redan! Dagarna bara rasar förbi mig! Känns som en evighet sedan senaste ledigheten!
Jag blir inte klok på det här med nattjobbet.
Anyway, igår så sov jag bort nästan hela dagen, när ens känslor tär och man är i en svacka så sover jag bara mer och mer, känns liksom som jag inte får nog.
Dock så koncentrerar jag mig nu på att blicka framåt, mot mer positiva saker, det är så lätt att gräva ner sig. Jag orkar helt enkelt inte mer av onödigt skit. Dags att sålla bort saker jag faktiskt inte mår bra av.
Den här veckan är snart slut och söndagen närmar sig sakta men säkert, jag har ännu inte tänkt ut något att göra, men att det kommer vara något givande i alla fall. Det är en sak som är garanterat säker.
Ser verkligen fram emot nästa vecka, då tanken är att jag får besök, jag hoppas i alla fall att allt går i lås.
Det vore sjuktskoj, det är jag verkligen övertygad om!

Till något helt annat. Träffade på en viss person igår, vi har inte hörts av sedan i helgen, men han messa mig igår, dök upp på samma ställe, det var riktigt trevligt att se honom igen. Men jag blir så kluven, jag kan knappt beskriva honom, men några ord som kommer upp är otillgänglig, samt svår.
Kan ju inte direkt säga att jag hade tråkigt när vi umgicks, men undra om det är p g a att han är så lik mig, som det blir så svårt? Är det jag som är otillgänglig? Svår? Ja, jag vet inte. Skumt är det i alla fall.
Vi får väl se om "the saga" fortsätter eller om jag som vanligt lägger ner projektet. Jag brukar ha en tendens att göra sådana saker. Keep myself safe.
Asch, nu kommer morgonpersonalen, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar