måndag 21 juli 2014

Oh en ledig dag!

Yes! Sov som en stock, första gången på fan en vecka. Somnade dock sjuktsent i morse.
Snackade med Elfving ett bra tag, behövde det. Ack vad mitt hjärta klappar starkt för denna människa. Jag är så otroligt tacksam, och på tal om tacksamhet. Det är aldrig lätt att ta ett farväl från vänner, men är så otroligt extremt tacksam att fått så många fantastiska år, minnen och kärlek från denna helt underbara människa. Så istället för att sörja någonting så tänker jag faktiskt ta det med ro och vara tacksam istället,  alla fina fantastiska minnen och faktiskt glädjas åt att denna människa existerar och förgyller våran värld. Han har så sjukt mycket förbannad talang, kärlek, vänskap och glädje att dela med alla så jag blir inte chockad över att se honom i tv, skrivande böcker eller nåt annat sådant som han är "ment to be"

Snacka även med Hjärtat och vart på bra humör, och en snegling på klockan så insåg jag att jag stanna hemma idag. No biggie.
Har bara slappat, inga promenader eller nåt sådant, men på det i morgon igen!
3 nätters jobbande sedan får jag besök!!! Wiiiiiii!
Jag har väl lagat mat i natt och det vart smarrigt värre. Ja det var bara det, är lite mossig i skallen, det är så förbannat varmt! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar