måndag 21 juli 2014

By the way

Det är fan intressant hur man vänjer sig vid ljud. Faktiskt!
Mina umpalumpa grannar störde mig i början, asså hela tiden, numera tänker jag knappt på det.

Jag kommer hem och inser, jaha dom är vakna, sedan så tänker jag inte mer på det. Eller om man är ledig som jag är nu, om 30 minuter hoppar dom upp men sedan är det liksom som ingenting. Jag skulle nog bli chockad om umpas skulle åka bort, då skulle jag nog ha sömnproblem.

Det var som när jag bodde i täby, roslagsbanan tuta varenda natt och morgon, och när de sluta med det, ja snacka om ett helvete att sova! Vakna liksom varenda natt, samma tid, och undra va fan tutandet hade tat vägen. Helvete att vänja av sig. Mysko. :)
Fan nu är jag trött men går jag och lägger mig nu så kommer jag väl hoppa upp skittidigt. Bajs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar