måndag 14 juli 2014

Måndag.

Yes, helgen gick verkligen så fort! Men fan va jag fick saker gjorda. Jag vaknade redan klockan tio i åtta på lördagen, och då klev jag upp och njöt av en stilla frukost, sedan tog jag mitt arsle på en långpromenad, det var sjuktfint väder och ack så vackert det är runt lillsjön! Har jag valt rätt ställe att bosätta mig på!? Svar JA!
Anyway, tog tag i mina fönster, jiiiisesss dom har nog inte gjorts rent sedan 1947, men i alla fall, dom vart faktiskt riktigt fina. Tvättade allt som fanns och tvättas, sedan hängde jag upp ett antal tavlor till, så sakta men säkert börjar det ta sig.
Satt mestadels och njöt av en stilla helg, fick rensa lite tankar från de sista två veckorna för dom har vart extremt tunga och jag fick faktiskt vila, precis vad jag behövde. Stänga av och andas.
Man ska fan unna sig lyxen att faktiskt vara, även om jag gjorde en massa så hann jag faktiskt och njuta också. Håret vart riktigt bra, för det tog jag också tag i, ingen jävla uberful grå utväxt.
Sovit har jag också gjort, speciellt idag, tror jag tog i för kung och fosterland, för jag vakna runt kvart i åtta och insåg att mina matplaner får vänta tills i morgon.
Nä, en riktigt bra helg om jag får säga det själv.
Denna vecka är en skitvecka, dock den bättre av dom två. Så jag ser faktiskt fram emot att jobba i helgen, sedan märks det att det har vart fast personal som jobbat i helgen, för natten var riktigt bra!
Nä nu ska jag väl försöka få i mig en bitmat och sedan återgå till jobbet, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar