fredag 11 juli 2014

Oh mina sängkläder har kommit!!!!

Jag ska fan ta och langa upp ett foto på dessa så fort jag har bäddat hemma.
Gud så jag längtar efter muck!!! Jag ska hem och sova och sedan kommer jag bara vara!!!
Ingen press, inga planer en helt ledig helg. Jag ska väl försöka få upp humöret som verkligen inte vart på topp just nu, asså jag bröt ihop igår morse när jag kom hem, igen! Jag är så trött på all jävla skit helt enkelt!
Somnade till mina tårar och vakna upp helt slut, helt jäkla mentalt slut.
Jag skulle göra massa saker, så som färga håret osv, men jag orkade inte, tvätta istället och pyssla. Elfving var också över på en kopp kaffe sedan skulle hon till jobbet och jag bestämde mig för att hämta mina paket, som sagt är sjuktnöjd över sängkläderna, asså dom är så fina va!
Sedan beställde jag en massa underkläder, tog ju och rensa min låda här om dagen och hälften rök, så det behövdes, samt en klänning, yes! Ni läste helt rätt en sommarklänning. I like, men i och med att jag är så förbannat lång är den förbannat kort, aaaaaw fuck it, är inte direkt blyg av mig så what ever. Jag slapp skicka tillbaks något.
Anyway....
Hade verkligen ingen lust eller ork att ta mig hit idag, men fan den som ger sig.
Efter all fantastisk smärta i hjärtat så tog jag mig med tunga steg och promenera, och idag var det perfekt promenadväder! Jag njöt verkligen, jag hade väl tänkt att försöka göra det samma i dag när jag ska hem och se hur lång tid det tar, dock så ska jag fan inte promenera 1h hem. Lär ju tuppa av av tröttheten.
Well, jag har inte så mycket annat och säga, för jag verkligen så jävla nere just nu, så det får fan i mig va. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar