tisdag 22 juli 2014

Det här med att sova

i denna förbannade horvärme är inte det lättaste! Asså fatta mig rätt nu, jag älskar sommaren! I fucking do! Men att försöka sova på dagarna när det är 100 grader varmt ute och hälften så varmt inne, ja då blir man mindre road! Man svettas och vänder samt vrider på sig, vet tillslut inte vars man ska vända sig för det är bara för varmt.
Ja, jag skulle nog behöva köpa en fläkt jävel, men när ska jag hinna det? Gah! Jag längtar till hösten faktiskt, det är min favorit årstid, så det ska bli fantastiskt skönt!

Anyway, ser panikslaget på smhi och inser att jag är fucked! Hade det inte vart så långt till hålan hade jag hämtat fläktfan från mamma. *suck* Promenaden idag var ju ubertung, mina ben kändes som bly, och svetten lacka från alla dessa håll och kanter, men envis som jag är tvingar jag mig själv att promenera, även om det skulle regna. Det liksom finns inte att slacka efter. Fuck no. Jag ska ha upp min kondis nu i och med att jag fan i mig inte röker längre. Så det så.
Well oh well nu ska jag sätta igång med att jobba over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar