torsdag 24 juli 2014

I normala fall

Så skulle jag vara evigt depressiv just nu, för jag gick igenom min ekonomi igår och idag. Jag har drygt 17 000 kr i räkningar. Ja, jag vet det låter helt astronomiskt, men lån/telfon/internet osv blir det en saftigsumma. Sedan att vissa räkningar vägrar komma månadsvis, vilket jag har ringt och mailat om ett flertal gånger men som fortfarande inte riktigt har kommit i sitt rätta format, kan ju ta knäcken på vem som helst. Fatta mig rätt det är dyrt att bo i bostadsrätt, men när vissa saker kommer kvartalsvis blir jag fan i mig galen!

Men nu har jag ju lärt mig ett och annat av hjärtat och det är jag evigt tacksam för, för vet ni vad! Det gör mig det samma, jag har tak över huvudet, jag slipper svälta och jag kan göra lite andra saker. Dock blir det ingen gaddning denna månaden men det kommer. Bara att försöka spara så mycket det går. Hade det inte vart för hjärtat hade väl flytten gått tillbaka till hålan för ca 3 månader sedan :) Han är bara för bäst, han lär mig alltid massa nytt. Fan, hade det inte vart för honom hade jag inte tagit tag i min ekonomi så där 2-3 år sedan, jag hade fortfarande slösat i massor. Det finns en anledning varför jag kom iväg till New York osv. Han är helt underbar! Fan va jag älskar honom! Önskar alla hade en lika bra bästapolare som jag!
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar