tisdag 29 juli 2014

Seg som deg.

Är verkligen veckans motto!
Jag sover skitsämst för att det är så varmt, och jag vaknar som att jag skulle ha skallen full av deg.
Jiiiisesss denna värme är fan olidlig.

Anyway, idag så vakna jag toksent, men inte så konstigt då nattens jobb var så sjukt påfrestande. Natten avslutades dock på Elfvings ballefjonka med frukost, gudomligt gott och med bästa sällskapet. Sedan släpa jag mig hem, uberdäcka och sov, sov och sov, vakna dock femtioelva gånger. Trodde det skulle bli lite svalare med regnet men ikke!
Anyway, tror fan Berta-Britta är på ingång för humöret är fan sämst, stör mig på allt just nu.
Sedan hörde morsan av sig! Kors i taket! Så jag ska slå henne en signal i morgon. Ja, jag funderar på om jag kan jobba extra på måndag, men får väl ringa och snacka med dom. Ja, ja alles is good. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar