söndag 20 juli 2014

Idag är en tung dag.

Känns som att en bit av mig dog idag.
Jag är helt slut både känslomässigt, psykiskt och fysiskt.
Det är aldrig lätt att lämna en vänskap, speciellt när du älskar personen så sjukt jävla in i helvetes mycket, det är väl därför det gör så in i helvetes ont.
Dock så kan jag inte ge den här underbart fantastiska, helt makalösa människa det han innerst inne vill ha, då jag inte känner samma sak. Det är inte rätt mot honom att jag håller kvar honom. Jag har själv vart i samma sits, en av anledningarna varför jag flytta från Kalmar.
Vi har pratat för en gångskull och gjort "slut" på ett respektabelt sätt. Hur man nu ska kalla det, att avsluta en vänskap.

Jag ska strax hem och rasa ihop, det kommer bli bättre, eller det är i alla fall vad jag intalar mig, det måste dock finnas någon mening med det hela.
Well, kommer dock alltid älska denna helt fantastiska människa, och jag gläds i alla fall åt att jag fått äran att ha honom i mitt liv. End of an era eller vad man nu ska kalla det. Jag har som sagt i alla fall kvar alla fina minnen som jag kommer hålla i resten av mitt liv.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar