fredag 14 november 2014

Amen!

Jag är någorlunda vaken, knappt, har släpat mig ur sängen.
Kändes ruskigt jobbigt då Mr Magics telefon ringde i morse, god damn job! Jag hade inte velat släppa iväg honom någonstans, bara fortsatt besudla honom på alla sätt och vis.

Ja, jag är översexuell! LORD! Samt så får jag inte nog av honom heller.
Kan någon  få mig att komma på alla sätt och vis är det ju han.

Dock ska vi ha paus i några dagar, lika bra kanske, så får han återhämta sig och kurera sig. *suck* Ja. jag vet!!! Jag är sååååå självisk.  Kanske lika bra så kanske jag slutar och tänka på sex 90 % av tiden, asch that was a lie! Det gör jag oavsett. Började redan ta på mig själv då jag vakna. Damn, i think i need help! *skratt*

Nu sitter jag i soffan och försöker tänka på kvällen/matlagning och det enda jag tänker på är mitt kök, fontäner osv. WTF! Det är kört.

Försöker mentalt förbereda mig för helgen det går så där.
Sedan måste jag deklarera en sak, orgasmer, och fontänorgasmer, i do get them, often.
Så att jag skulle sitta och ljuga över sådana saker är inte riktigt min grej.
Han får faktiskt mig att komma hårt, aldrig vart med om så intensiva orgasmer, men han kan sitt kan jag lova! Lord, dags att hoppa in i duschen och försöka styra upp mig.
Damn! Give me strenght!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar