lördag 1 november 2014

Uttömd

det är känslan, matt, orkelös och helt uttömd på känslor. 
Jag gled över till Elfving en stund, fick knappt i mig mat och humöret ska vi ju inte ens gå in på. 
Snacka även med hjärtat, som var lite orolig över det han sade igår angående Mr, men kan man inte ta sanningen från sina vänner så är det något fel. 
Visst det var saker som sved, men ack så sant, och det är inget jag redan inte visste. Behövde bara få det deklarerat för mig i klarspråk. 
Känner på något sätt att saker har kukat ur royaly idag för min del, men är rätt ids med skiten. 
Jag kommer nog få rätsida på allt, bara jag får lite distans till saker och ting. Brukar för övrigt vara så. 
Sedan finns det saker som såra mig ruskigt rejält, men inget jag inte kommer över med tiden. Så nu tänker jag faktiskt sova, jag är helt utmattad, jag orkar inte må så här en sekund till. 
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar