söndag 23 november 2014

Ibland är man så

Rapt Around ones own shit, att man inte ser när ens allra närmaste råkar illa ut.
Shit, vad jag känner mig sämst!

Jag hoppas innerligen att idioten som gav sig på hjärtat får ångra sig så in i helvetes hårt resten av sitt liv. Jag kan bara tänka mig hur galen jag hade blivit om jag hade vart i närheten. Jiiisessss, men nu känner jag mig dock som världens mest sämsta kompis.

Jag har mina anledningar till varför jag valde att inte vara online i helgen. Inget bra valt tillfälle.
Just nu talar fan allt emot mig, kan jag bara göra något rätt för guds skull! *gah*

Jag är så leds på att må skit, och är i princip over and done med detta.
Nu tänker jag koncentrera mig på bra saker som Nichel sade till mig att göra.

Bring on the shitstorms, gör för fan det! För jag ger mig inte, jag tänker inte må så här något mer. PUNKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar