onsdag 26 november 2014

Jo nu har jag bäddat

ner mig med 4 täcken och tagit tabletter, har en rusande feber i kroppen och ont överallt för i hela helvetet!
Jag svajade till, tappade totalt balansen på jobbet i natt, och mådde röv, försökte få i mig mat, men den kom upp lika fort som den gick ner. *urk* Ringde i jävelusiskt  ångest till chefen och förklarade läget, han vart väl inte överförtjust i sjukskrivning, men kände någonstans att jag lägger mig fan ner på golvet och däckar, eller så åker jag hem.
Ellinor kom och avlöste mig, vilken klippa! + Att jag fick skjuts hem från chefen. Tacka fan för det! Så nu ligger jag här med svidande smärta i kroppen och en huvudvärk från hell, ja och febern den där jäääääävla horfebern. *suck* Fuck it, nu ska jag sova. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar