tisdag 18 november 2014

Hade ett sjuktlångt

samtal med Måns inatt.
Vad annars, vi brukar alltid babbla bort ett x antal timmar.
Ibland är det bara så skönt, att få snacka av sig. Sedan att han och jag befinner oss i liknande situationer, ja då kan vi ofta bolla idéer fram och tillbaks, åsikter, u name it.

Vi snackar oftast om allt mellan himmel och jord, saker så som, föräldrar som gått bort, döden, eller familj, sex, sexuell läggning osv. Livet i sig. Det är så jävla skönt att inte vara den enda i världen med alla dessa tankar och åsikter. Eller oftast, som man känner, ensam, ensammast i hela jävla världen.

Sedan brukar han vända rätt hårt på mina skitnätter, och idag vände han faktiskt på det, efter mycket om och med. Jag bekände det ena efter det andra, när en sak hoppa ur käften så var det kört. Det var som man hade vridit på en kran, Fröken kan snacka när hon vill.
Men som sagt älskar den där förbannade karl jäveln, han är bara genom go :) Som sagt, Göteborgare do i have to say more?! :D Love him to bits.

Känner mig en aning lättare faktiskt. Hoppas även han fick lite sinnesro.

Anyway, hjärtat hörde av sig, Ikea i morgon?! Asså, jag är inte så road av tanken då jag jobbar och behöver sova, men vi får se, ställer jag klockan och kanske inte sover igenom alla larm så kanske det funkar. Vi får se, jag håller dock inte andan i onödan.

Måste komma ihåg att boka den där förbannade bastun till måndag också. Sedan kom jag på att jag skulle fika med Jack också, när fan ska jag hinna det då jag jobbar fram tills måndagen!? Asch, det löser sig, vi bor ju 10min från varandra så någon jävla kväll borde det väl fungera på.
Märks att man är inne i jobbsvängen igen, nu gäller det att planera sin fucking tid igen, vilket jag hatar, JAG AVSKYR PLANERING OCH MÅSTEN! GAH!

Fan att man inte hade ett jobb som sängprovare! Det hade vart jäääävligt skönt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar