lördag 1 november 2014

Det känns som jag just fucked everyting up. I´m in love with his dick, right?!

Just nu känns allt så jävla förvirrande.
Jag är inte bra på sådant här, känslor vill säga, min praktiska hjärna säger en jävla massa medan kroppen skriker efter nåt helt annat, och hjärtat, ja, vad fan vill du?!

I just don´t really do this shit. Inte efter idioten. Jag har inte riktigt vågat släppa in någon på sådant sätt, och håller gärna avstånd. Jag funkar så.
Men sedan dyker det upp någon som man trivs med, som make ur ladyparts tingle. Men bare with me on this one, jag har inte känt några fjärilar, känt som jag faktiskt brukar göra i "kär"biten, när jag väl är där. Förlorar allt som heter vett och etikett, "the rusch", man vill bara förlora sig i den andra personen, bla bla bla, jag är nog mer.....I wanna do bad bad bad bad bad things. I wanna fuck until there is no 2morrow. I want to be abused by u.
Förvirrad deluxxxx.

Igår slängdes allt upp och ner. Det finns vissa regler man har när man är t e x, ute. I can deal, inga problem, jag är super neutral, eftersom får den andra ragg så fine, jag vill inte vara en cockblocker. Men igår fick jag en kyss och ì´ll miss you, vilket gjorde att saker och ting slängdes upp och ner, även om det var menat i helt vänskapliga tecken. Jag visste inte alls vars jag skulle ta vägen. Vad jag skulle säga, göra. Jag ville egentligen bara slå till personen och skrika WTF dude!?

Jag är faktiskt ruskigt förvirrad, jag vet inte alls vad jag känner och vill osv.
Ja menar. skulle jag nu vilja ha något mer så går det inte. Varför inte? kan man fråga sig, och det finns en miljon orsaker. Först och främst är det väl att han inte har några sådana känslor, sedan kan jag räkna upp en miljon saker från min sida,  
Så nu är jag som ett fucking frågetecken. Jag vet inte alls vad jag känner, vad jag vill, vad som händer. FFS!
Jag vill ju knappast sluta träffa människan för the sex is aaaaaaaaaazom. It´s fucking amaziiiiiiiiiiiiin! Jag trivs med människan, men är jag kär i honom? Vad fan vill jag?

För jag tycker faktiskt att det här har fungerat kanon, är jag knäpp? Asch never mind.
Jag har ju en aning svårt för krav på mig, eller förväntningar när det gäller relationer, eller snarare, jag har skit svårt för "relationer" tvåsamheten, det är därför jag har trivts så bra med det här. Med största säkerhet så vet jag att jag  kommer inte träffa människan på en vecka, och får helt enkelt känna efter om det är så att jag går och längtar efter något annat än hans kuk. Det låter som att jag är känslokallaste människan på jorden, klart jag gillar och hänga med honom, men nu är det att ta reda på om hur jag vill hänga, hur jag känner för människan. Utan allt sex.
FFS! Jag borde göra massa saker och ligger så dåligt till i schemat för idag så det är snuskigt, svårare sagt än gjort. Aaaaaw well jag orkar inte, jag ska försöka styra upp mitt ass. Over and fucking OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar