lördag 29 november 2014

Love Love Love it!

Vem trodde någonsin att jag skulle flytta, minst jag.
Jag hade nästan gett upp hoppet förra året, allt kändes så hopplöst, tröttsamt, trist, lönlöst att jag skulle hitta ett boende och att jag faktiskt skulle flytta. Det slog mig idag, jag har ett hem! Och hur jag verkligen älskar mitt hem, hur bra jag trivs och hur till freds jag faktiskt är. I LOVE MY HOME! Och är det något jag lärt mig, så är det av hjärtat, att vara och få framgång går inte bara av sig själv, att man enbart kan förlita sig på sig själv, Visst det går säkert också men med att vara ödmjuk och faktiskt ta sig hjälp av andra. Den kombon gör dig framgångsrik oavsett. Så länge du har fantastiska människor runtomkring dig så är allt möjligt. Hjärtat har lärt mig så mycket längst åren , samt andra nära, kära, bekanta osv. och jag är så tacksam så det går liksom inte skriva ner i ord.  I just love my home. Stabil punkt i tillvaron. Ja och så älskar jag hjärtat! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar