måndag 17 november 2014

Igår

var det första dagen på jobbet, efter en underbart bra semester. Slitsamt och konstigt.
Slitsamt, fast det visste jag redan, det såg ut som hej kom och hjälp mig, och allt låg fan huller om buller, första 30 minuterna gick till att leta reda på varenda pryl jag behövde. Dock så klagar jag inte, jag har så pass koll numera och resurser så att sätt mig i vilket kaos, jag kirrar det!

Konstigt, på den punkten att jag har lyckas koppla bort allt som heter jobb på semestern, jag hade en del panik om vad jag missat, och att jag inte var fullt uppdaterad när det gäller datorer osv. Men det löste sig, skumt även på den punkten att jag har vart borta så länge. Glatt återseende av kollegor och stammisar i alla fall. Det värmer, att människor faktiskt kommer upp till mig och säger, ÄÄÄÄÄNTLIGEN ÄR DU TILLBAKA!!!! Det värmer ens kalla hjärta.

Annars så försökte jag väl mest skingra mina tankar igår, var helt utmattad av allt som har hänt de senaste dagarna. Jag är dock mest förbannad på mig själv, om jag ska vara helt ärlig. Känslorna skulle jag vilja langa ner i en kista och dränka i havet. Anyway, bytte ett par ord på chatten, och som sagt, jag förstår att jag har satt Mr i en knivig situation, men det som faktiskt gjorde mig mest upprörd var när han fråga om vi verkligen ska fortsätta ses. Fatta mig rätt, Jag förstår honom och vars han kommer ifrån, och det kanske inte det ultimata med mina känslor som svajar till höger och vänster, men seriöst, are u gona take the SEX away!?
Det kändes som ett hårt jävla slag i ansiktet. *flin* Ja, jag vet, min fitta styr just nu. Fuck the emotions! I WANT THE SEX!
Så nog om den saken, det blir som det blir.

När passet var avslutat så tog jag mig och handla, måste påminna mig själv att inte göra om det, för ack så trött jag var, och det var inte en hjärncell som riktigt ville fungera och komma ihåg vad jag skulle handla. Kom innanför dörren hemma, rasa i soffan och skulle äta en macka, men det gick bara inte och jag gick och däcka. Somna för fan innan jag landat på kudden!

Sov ut, eller snarare jag var så utmattad och trött så jag sov igenom varenda larm och vakna runt halvsju. Kravla motvilligt upp och börja styra upp matlåda, kolla även telefonen och nu måste jag släpa mig iväg i morgon för att hämta mina gagballs. Ja, inte en men fler, asså jag är ju så jävla petig när det gäller kvalité på saker, så vi får se.
Annars händer det inte så in i helvetes mycket, är trött, story of my life.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar