torsdag 13 november 2014

Haft

En uberlugn dag. Jag vart så rastlös så min OCD tog över och jag va igång med städandet.
Det är fan sjukt hur mycket jag städar egentligen och aldrig är jag nöjd heller. Aaaaw well, det är gjort i alla fall.

Efter städandet satt jag här och funderade över saker man skulle göra, ja jag har en inrestress och kan tydligen inte bara vara. Ringde upp Elfving för hungern gjorde sig påmind och vips så var vi på Ica. Det vart Pullad kyckling, fan i helvete vad gott det vart! Bra skit!

Så inget Ikea idag och garanterat inget speciellt alls idag, men vet ni vad, semester is the shit!
Så vi får se vad man orkar hitta på i helgen. Om jag ens går utanför dörren. Jo, men det ska jag, jag har marinerat kött just nu, som ska hem till Hjärtat i morgon. Får dock se om jag ens orkar göra något vettigt, borde få ner väskan i källaren. Boka bastun?! Eh, ja ni ser det blir vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar