torsdag 20 november 2014

Kom hem för ett tag sedan.

Det här gråa vädret gör inte underverk med humöret kan jag lova! 
Inte en uns av sol så långt ögat kan nå!
I onsdags morse såg jag en solstråle, men thats it. Gick ju och lade mig så inget mer med det. 
Man vaknar när det är mörkt, man kommer hem och det är mörkt, ständigt jävla mörker. 
Jag blir faktiskt rätt leds. 

Anyway, funderar seriöst på att färga håret igen, till nåt annat än blont. 
Sedan ser jag fram emot helgens jobb, tro det eller ej. Samt veckan som kommer. 

Och i onsdagsmorse drog jag ut till Täby på studie besök, kom som sagt hem för ett tag sedan. Sjukt nice. 
Ibland önskar jag dock att min käft inte gick i ett, och att vissa saker inte hoppa ut titt som tätt. Ingen självbevarelse drift what so ever. Skit samma.

Jag sitter och funderar på om jag ska sova nån timma innan jag ska iväg igen, har sovit toklite, visserligen ska jag inte klaga för jag har ju pajat någon annans dygnsrytm helt totalt. 

Nä jag får skriva senare för just nu orkar jag inte skriva. Jag har så mycket tankar i skallen så jag kan inte koncentrera mig alls på nåt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar