söndag 23 november 2014

Helgen

har gått som den har gått, jag har vistas på jobbet *suck*
Avskyr helger!
Idag börja det med att en kund så full som en alika tyckte det var okej att lägga en spya precis utanför mig. Vem tror ni fick städa upp skiten? Efter det ringde det, och då fick jag information att varenda brandslang var utdragen, så det var bara att gå ner och rulla in allihop 6 stycken. Tungt?! Eh, ah! När jag väl kom upp igen  stod varenda rulltrappa still så det var bara att starta alla. Kidsen älskar tydligen att förstöra. *suck*

Anyway, sedan har jag haft besök av Nichel och Nicko lite skratt i alla fall, tack och lov!

Jag vet att jag inte borde skriva mer om vissa saker mer, för jag gör det bara svårt för mig själv, men jag kan inte stänga av, även om jag för mitt liv skulle vilja. Jag saknar och jag kan inte låta bli att gilla människan.

Så det blir inget längre inlägg om mina känslor och skit, för jag vet hur jävla uberunderbart det är när människor ältar.

Jag borde egentligen handla idag, fan så jobbigt bara.

Just det, tog mig min powerwalk idag, bytte även skor, det skulle jag inte ha gjort för nu har jag sådana skoskav så jag vette fan om jag kommer lyckas gå hem. *suck* Ibland så är man fan inte så smart. Och jag är dessutom så jävla envis så sista kilometern gick jag och halta. Bra där Jesse!! Facepalm!
Anyway, nu ska jag bara orka skriva en lista på vad jag ska ha från affären sen är det hemgång. En natt kvar till muck! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar