fredag 28 november 2014

Idag vaknade

jag upp och mådde en aning bättre, kom in i duschen! Yey!
När man är sjuk så orkar man fan inte bry sig alls över något, man ligger och mår skit. Fuck, duschen, fuck allt vad som heter bry sig över hur man är, vem är här och tittar på hur man ser ut egentligen?

Kaffet smakar fortfarande skevt men det börjar ta sig, går åt rätt håll. Jag tog mig ut i kylan, och den slickade hela min kropp kan jag lova. Var som en frusen istapp när jag kom hem igen, var by the way ute och handlade. Orkade motvilligt släpa mig till Ica.
Tvungen, hade slut på frukost, samt dricka. Handlade lite mat också.

Snackade med hjärtat också, och tyvärr så vart det ingen utgång idag i och med att jag inte är frisk. Det börjar störa mig att vara hemma, rastlös, men orklös.
Anyway, får se om jag kommer iväg på nåt i morgon, det är tveksamt. Men det vore kul att komma utanför dörren denna vecka. Aaaaaw well, det märker vi.

Fuck vilket innehållsrikt inlägg. NOOOOOOOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar