söndag 16 november 2014

Vilken helg!

I fredags som sagt var allt bara konstigt. Sedan kom Lördagen som ett brev på posten, jag och Elfving tog oss motvilligt mot Rådmansgatan och var ubersuperbakis efter fredagens bravader. Slå upp ordboken, och där hade ni hittat nylle ett, Mig, sedan nylle två, Elfving. Fy fan, vi var så trasiga.
Vi gick all in i fredags eller snarare AAAAAAAALL IN!
Vid tio i åtta stod vi  vid stadsbibblan och väntade på mor, hon dök upp som en solstråle på himlen och det var ett kärt återseende. Kramades och sedan gick vi med snabba steg mot Ankaret. Det var svinkallt!

Yes, med andra ord Mamma på Ankaret *ler* Det börja med att hon fick träffa bästa Kapten i entrén. Jag fick agera, garderobiär, inte mig emot, och sedan tog vi oss mot bordet.
Mammas min var oslagbar, hon vart helt chockad över stället *ler* Som sagt, jag trivs, jag älskar Ankaret. Mamma har dock aldrig vart på Rockbar, så hon var helt ställd. Vi fick bord på övervåningen, vilket var lite av en besvikelse eftersom jag gillar inte värmen där uppe, men det gick galant. Hjärtat trilla också in, vilket bara värmde hela mitt hjärta.  Han var ju dessutom förkyld och sliten, att han faktiskt tog sig tid, även om han inte hade behövt, ja, jag är helt mållös.
Anyway....
Vi beställde in mat osv. och hade faktiskt jävligt trevligt, men att man var pigg var ju knappast på världskartan. Men maten gjorde att man fick sig lite mer energi.

Efter en festmåltid så drog vi oss ner mot gubbhörnan. Där bänkade vi oss, mamma fick även träffa Masse, Siamak, Kristian, Sabina osv osv, och sedan sänkte vi några Vinos :) I det stora hela gick allt kanon, vi hade sjukt trevligt. Tror jag var nervös och spänd för helt fel saker. Helt sanslöst dumt från min egna del. När jag väl hade lämnat och vinkat av henne så släppte allt. Gick tillbaks till A och satte mig i hörnan.

Funderingarna var många och tankarna fladdra igenom skallen. Jag var nog allt annat än stabil igår, men tanke på alla känslor och allt som faktiskt har hänt.
Hjärtat fick mig att inse en och annan sak igår, han fråga rakt ut hur jag mådde osv, sedan tog vi ett snack,  han lirkar fram dvs. från mig, och jag vart väl själv ställd, chockad, eftersom jag kanske gått och förnekat detta. Det är just det jag älskar med både hjärtat och Elfving, att dom faktiskt är så jävla brutalt ärliga, till den grad då det faktiskt gör ont i hela själen,i hela mig, men man vaknar, man liksom inser saker svart på vitt.

Så med andra ord, slängdes allt verkligen upp och ner igår, när väl hjärtat och jag hade snackat. Ja jag inser att jag faktiskt gillar Mr, inte bara han och hans kropp/kuk. Utan faktiskt honom. Fuck, vad det där satt långt inne. Jag tror jag mår illa! I don´t just do shit like this! Och där fucka jag upp ALLT!

Jag får själv panik, för jag vet inte vad jag ska göra av mig själv, och just precis känslor. Jag vet inte hur man gör. Det var liksom länge, läääänge sedan någon tog sig in så här.
Det här skrämmer livet, the living daylight out of me.
Som sagt, sanningen kom fram igår, tänker inte gå närmare in på det, men jag är inte helt ids med allt.

Vi har ju visserligen vart raka med varandra och även om jag tycker det är skitskönt att han vet, så är jag obekväm med det. Jag vet inte ens hur jag ska förklara detta.
Fuck it, jag orkar inte ens förklara, för jag känner bara panik just nu. PANIK! Jag hatar att inte ha kontroll, Man kanske ska ta sig i kragen och faktiskt fixa matlåda osv, Jag börjar ju jobba idag! Tack och lov, kanske jag kan koncentrera mig på annat än att jag FUCKA UPP ALLT! FUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar