tisdag 25 november 2014

Vaknade motvilligt

men hade världens bästa sällskap att vakna till, så jag kan fan inte klaga, Mr, Sir, personliga barista gjorde det fullt möjligt att dra på smilbanden. Dock så hade jag ingen lust med att släppa taget om honom, damn Work! Jag trivs med att sova med Mr och sedan bara ligga där och gosa in sig in the nook. *suck* i know, im soooo fucked.
Men det är som jag diskutera med Elfving, jag kommer inte sluta umgås med människan, för än jag åker in i väggen i 190 och inte klarar av det längre. Oavsett vad människor tycker och tänker. Jag är sådan.
Förstår dock vars hon kommer ifrån, hon vill inte se mig sårad, må dåligt osv.
Jag hajar också helt själv att det här kommer sluta illa, åt helvete och jag har ingen annan att skylla på, än mig själv. Its okej, det finns väl en anledning med allt. Jag är rätt ids med det nu, men jag tänker inte sluta träffa honom.

Anyway, när Mr hade gått så eskalerade mina nysningar och nu tror jag seriöst på att jag håller på att bli förkyld *Suck* och där kom en våg igen. Asså inte okej! Hur mycket jävla mycket snor kan man producera???????

Igår baka jag en cheesecake, för att vara första försöket med nya ugnen så var det väl helt okej, men jag ska göra en ny nästa vecka eller kanske till helgen. Jag ska fan lyckas göra den där perfekt, cause i know i can.
Ooooooh va irriterande!!!!!! CRAP. Ännu mer snooooooooooooooooooor! Fuck in hate it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar