lördag 29 november 2014

Idag har

jag tagit ett beslut, jag har valt att  helt enkelt stanna hemma.
Yes, tro det eller ej, i vanliga fall hade jag redan vart utanför dörren, med vinflaskan i högstahugg.

Tänka rationellt är inte riktigt min grej, men idag ställdes fan allt på sin kant. Är jag helt frisk? Eh nä, även om febern har släppt så är jag fortfarande inte helt 100% och dessutom ska jag jobba i morgon. Orkar jag seriöst slita igenom ett arbetspass bakis? Är det värt det? Att jag dessutom kan smitta ner andra, nej och åter nej. ETT STORT NEJ!

Så även om det känns trist, tror jag att min kropp kommer vara evigt tacksam. Så nu har jag tänt alla ljus i lägenheten och bara myser. Det blir film, diablo, kanske lite måleri och sedan faktiskt serier igen. Det skulle kunna vart värre :)

Jag ska dessutom laga lite kyckling som marineras för fullt.
Blessed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar