fredag 27 mars 2015

Celebert och efterlängtat besök.

Önskar ibland att jag kunde beskriva hur du får mig att känna, eller bara att låta dig ta över mina känslor för en millesekund så du kunde få en inblick i hur allt bara rusar runt i kroppen så fort du är och kommer i min närhet.

Mr kom förbi idag och gjorde i princip min vecka, även om jag varnade honom över förkylningen, men han dök upp, och där slutade typ min förkylning att existera.
Jag önskar jag kunde beskriva hur jag känner, beskriva det i ord, men det känns helt omöjligt. Banalt.

Anyway, i´m happy, he makes me happy.

Sedan så har jag sovit denna veckan, oh yes, räknade idag ut att sedan i måndags tror jag det var har jag sovit mellan 10-11h per dag. Ja, det är knappt att jag har tid att hinna med kaffet innan jag ska iväg igen. Snacka om däckad.
Jag har en hel del att skriva om, men jag orkar faktiskt inte idag, nu ska jag försöka äta en bit och sedan ringa Elfving.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar