söndag 1 mars 2015

Så där ja!

Dagens fucking selfie, (helt åt skogen), och alla planer gick verkligen åt helvete idag, men vem fan lider?
Jag har lagat mat och faktiskt bara njutit av min tillvaro. Sedan ska det inte stickas under den där jävla stolen att jag inte är van att gå upp vid klo 11. Men fuck att vi gjorde! Sedan röjde vi hemma hos Elfving, hade det inte vart för Mr hade vi aldrig fått det gjort! Är så tacksam över att han är i mitt liv, han sprider ljus, glädje allt det där mellan himmel och jord. Att mina vänner älskar honom, gör ju bara att jag älskar honom mer.

Anyway, i går var jag och hjärtat på konsert D´angelo, kanske inte hjärtats musik, men jag uppskatta det enormt,  var fan helt fantastiskt att se honom igen. Sedan vart det ett snabb besök på Ankaret, 1 vino och sedan hem till Elfvings soffa dit också Mr kom.
Tillslut hamna vi hemma. Så överlag har jag haft en fantastiskt bra helg, nu ska jag mysa ner i soffan efter att bäddat rent i sängen. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar