onsdag 11 mars 2015

Rövpass från helvetet.

DONE!
Nu vill jag bara hem! Dryper av svett, och vi ska inte ens gå in på vilket arbetspass jag haft i natt.
Anyway, my past called, och jag har liksom inte tid med massa människor från det förflutna, det finns en anledning till varför det är som det är. Orkar liksom inte ens gå in på det närmare, men kan säga så här, är inte den samma personen jag var för ett X antal år sedan, det finns en anledning till att jag bor i sthlm numera, och jag har faktiskt inte lust att rota i saker som var en gång så smärtsamma. I moved on.

Tack och lov har örat börjat läkt! Ja man ska inte töja som jag gör, för mycket på en gång, det kommer liksom aldrig dra ihop sig någonsin om jag ska ta bort det, då kommer man få sy ihop pisset. Men vill man upp några storlekar och ha fina smycken, ja då gör man en Jesse helt enkelt. Inget jag rekommenderar!

Idag är jag dessutom ledig, jag kan nästan smaka på friheten! Jag ska bara orka plöja igenom 2½ h till. JESUS give me strenght!
Igår innan jobbet hann jag faktiskt dra av en hel del av mitt hem, så nu kan man faktiskt trivas där igen. Fuck va dammigt det var, och köket ska vi inte ens snacka om! Men Chili Con Carnen vart het kan jag lova! Holy mother of god!
Delade upp grytan och i den första så hade jag enbart en Habanero och i, den andra så tog jag två stycken *flin* den sistnämnda åt jag upp nyss och jävlar i min lilla låda va jag har svettats! Men ibland vill man experimentera!

Oooooh kan denna rövvecka vara över nån gång! Jag är helt slut, och fortsätter det så här lär jag fan ha inflammation i axeln lägligt tills nästa vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar