måndag 16 mars 2015

Helgen var lång!

Fylla i mängder, och detta dövades bort med att langa upp högtalare samt langa på Diablo och skärma bort jobbet/världen.
Ju äldre jag blir, desto mindre tolerans har jag för fulla människor. Jag drar mig själv ifrån att gå ut numera, eftersom jag själv får uppleva det här varannan helg. Eller så har jag helt enkelt en period jag bara inte orkar med just fulla människor. Inte för att jag själv blir överintelligent men jag har i alla fall kontroll. Som dessa människor som kommit förbi i helgen, ja det känns som att dom tappa de sista hjärncellerna på vägen, och när dom väl är i tunnelbanan så fattar vi ingenting! Lampan lyser men det är fan ingen hemma! Inte alla koppar i skåpet. Anyway, jag orkar inte ens gå in på händelserna i helgen, jag överlevde i alla fall.

Mooooooving along.....
Igår morse tog jag mig även ut till Hägernäs och kröp ner hos Mr, damn, denna man är visserligen det hetaste som finns på två ben, och att jag inte är någon "ass" människa är ju ingen hemlighet, men seriöst, this man has like the hottest ass ever! Han ligger liksom i sängen och bara är så fantastiskt inbjudande och dessutom sexig!
Min plan var ju i princip att gå loss på honom oavsett om han ville det eller inte, men när jag väl ska sluta jobbet och går på toa innan jag ska dra, ja tror ni fan inte Berta- Britta kickar igång! Morrrrrr........3 dagar för tidigt dessutom, jag var så arg! Arg på min kropp, arg på värken från hell osv.
Snackade med hjärtat på vägen och var allmänt frustrerad, och han är ju för skön, han kom med den ena pepptalken efter den andra *flin* han får mig alltid på bra humör oavsett vad :)
Nu låter det som att jag åkte ut till Mr enbart för hans kropp men så är inte fallet alls. Bara att få sova med honom, umgås med honom ger faktiskt så förbannat mycket och min vecka kunde inte slutat, samt börjat på bästa sättet. Han är bara ren skär Porr *skratt* nä men skämt åt sido, förutom porr, så är han kärlek för min del. Oh, han hade köpt kaffe till mig, asså mitt hjärta va, blir nästan tårögd! Kaffe!! Kan ni fatta! *suckar nöjt* Sedan fick jag helt himmelsk mat, asså den här karln kan! Damn!

Inatt har jag dock vart tvungen till att proppa i mig citodon, för det här med värken är fan olidlig.
Är seriöst hög som ett fucking hus. Gav fan i att jobba, gjorde det absolut nödvändigaste, men thats it. Jag kände att jag pallar fan inte att springa runt en natt i dessa smärtor. Så fuck this shit.
Snackade även med Elfving, och vi synkar numera varandra, båda två är mensbarn. Tack och lov säger jag bara, när man inte ens behöver säga något, utan hon vet, hon fattar.
Jag kan bli otroligt avundsjuk på människor som inte har några smärtor alls! Va fan var jag tvungen att behöva lida så pass mycket?! Tack kroppen!

https://www.youtube.com/watch?v=pgsDuIi6fjc

Anyway, i morgon eller idag ska jag hjälpa Elfving med gardinstången, motte skruvarna funka och sedan ska vi ta och promenera bort till Bauhaus och City Gross.
Tänkte ta tag i bänkskivan och dra på ett lager olja. Hoppas man är piggare i morgon i alla fall.
Sedan blir det en tripp till Mr igen :)

Oh och på fredag smäller det! Jag ska ääääääntligen gadda mig!!!!! Halleluja! Its about fucking time!!!!! YEY!
Nä nu ska jag försöka göra det sista för i natt, smått förvirrat i mina citodonhaze.
Not 2 my self, BETTSKENAN!

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar