fredag 13 mars 2015

Onsdag var jag ledig, fick äntligen sova.

Ingen grävskopa, inget ljud! Det tog sin tid att vakna dock, va helt slut efter dessa grispass.
Tog mig till Elfving och borrade lite skulle sätta upp stång fan, men vi hade tyvärr fel skruvar, dock så fick jag vin och grät i massor, släppte ut veckans ångest med alla dessa instanser osv.
Det var skit trevligt att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord.

Sedan så bestämde jag mig att rulla hemåt då vinet tog men jag insåg att jag inte ätit ett skit.Hem och lagade mat, sedan kom Mr också över. Veckans garanterat höjdpunkt. Han fick mat och vi snackade lite. Det vart en tidigkväll om jag får säga det själv.

Sov som en stock. Inget konstigt här inte. Fick även serverat kaffe i morse (min morgon) och vart väckt på bästa möjliga sätt.
Vi satt och kolla lite på tv, medan jag fick i mig frukost. Hur som haver tar Mr tag i min bänkskiva, börjar slipa medan jag sitter och beundrar vyn, he´s so fine! Anyway, jag hoppar in i duschen, och börjar sakta styra upp mig.

Här brakar det loss, yeah, jag får helt enkelt en mental shutdown och blir helt panikslagen när jag inser allt damm från träet som lagt sig som en hinna över hela lägenheten. OCD´s värsta mardröm!!!
Jag mår fortfarande mentalt dåligt jag bara tänker på det! Inte nog med fruktansvärd ångest och ånger då jag sårar den personen jag verkligen innerligt älskar med alla mina fucking grodor, glåpord och mitt humör som blir helt svart!Det verkligen bara rinner över, asså jag insåg verkligen paniken, var tvungen att hitta "safe spot" i skallen. Efter mycket om och men så lyckas jag tack och lov lugna ner mig, men skadan är ju redan skedd.
Usch, jag ogillar den här sidan hos mig så in i helvete. Speciellt när det verkligen blir så illa som det vart idag. Usch, så jag skäms.

Jag är ju dock så evigt tacksam, och det är ju så fint gjort, han hade ju liksom ingen anledning ens att lyfta upp slipen och göra det här åt mig, men en då så gjorde han det, jiiiisesss och där får jag ett jävla nervo sammanbrott!!!! Usch, så jag skäms och med all rätt.

Efter hela midivittet utspela sig är jag sjukt nöjd med bänkskivan.
Pedanta jag kommer säkert städa det där rövhålet till end of days.
Jag fick i alla fall umgås med Mr och det är jag ju bara soul food, för hur jobbigt det här passet än var idag så kunde inget ta ner mitt humör!
Idag kommer dom och fixar mikron! Jag hoppas att det går att lösa på en gång.
Fan jag måste hinna slänga i mig mat innan jag ska öppna stället.
Bra skit! Mr är helt enkelt bäst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar