måndag 30 mars 2015

Natten mot söndagen

gick framåt efter mycket om och men, tog mig mot östra och sedan hem till Mr.
Kröp ner och bara slappnade av, vad lite närhet kan göra.
Kände mig som sagt rätt sänkt efter veckans horförkylning. Söndagen spenderades med Mr i soffan tittandes på The news room varvat med mat visserligen samt lite fysiska övningar på det. Seriöst, jag vet inte vad det är med min kropp just nu, om det är pga förkylningen eller gaddningen eller bara något annat, men asså är så känslig va.
Sexet är liksom på en helt annan nivå, det är som att ha sex när man är hög, u feel everything! Allt, minsta lilla rörelse, beröring, minsta ådra som det pumpar blod igenom, ja det känns.
Svårt att förklara, men its fucking aaaaazom och dessutom helt utan droger i bilden.
Mycket bra enligt mig, hade verkligen inte lust att vistas någon annanstans, med någon annan för den delen, bara vila, göra så lite som möjligt, jag ignorera luren, människor, och allt som hette teknik i stort sett. Man behöver sådana dagar.


Nu är det en ny vecka, tanken är Ikea på Torsdagen, kolla in några barstolar till ön, samt tyg till fönstret, ugnsform och lite annat skit, måste verkligen sammanställa en lista över det jag ska ha eller titta på, är visserligen inte alls sugen på ikea, men vad ska man göra?
Anyway får se vad man hittar på resten av dagarna, är ledig, men funderar på att jobba extra. Vi får se.
Vart dock lite besviken på en sak, men det går över. Jag orkar helt enkelt inte älta saker just nu. Jag tar allt som det kommer istället.
Anyway, nu ska jag väl orka lyfta röven och göra någon nytta. Hoppas att veckan blir aaazom, än så länge har den börjat lugnt and i like to keep it that way.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar