måndag 23 mars 2015

Recap

Fredagen gick jag av och åkte hem och sov, eller slumra någon enstaka timma. Skulle iväg och gadda mig så var mer eller mindre medvetslös deluxx när jag klev in på studion. Så jävla kul att träffa Nelson igen och snacka skit samt få lite mer bläck på kroppen.
Råkade även slumra till under gadden, och killen som sitter i stolen bredvid skriker, asså då menar jag skriker, - LIGGER HON OCH SOVER!!! Snacka om att jag vart sur när jag vaknade till liv! Inte längre ditt rövpulver! JAG JOBBAR FÖRÖVRIGT NATT! Morrr......
Anyway, där visade sig mitt fantastiska humör. och Nelson fixa kaffe. Vi satt och gadda benet ett bra tag, men runt 21 gav vi fan i bläcket och jag fick åka hem. Skitväder dessutom! Var mör som satan, och däcka rätt bra i soffan, där jag bodde till Mr trilla in.
Vi snackade ett tag sedan tog sovrummet över och sömnen. *flin* 1 veckas Berta-Britta samt gadd på den, snacka om att man var känslig deluxx. And darn i like it.

Lördagen kom som ett brev på posten, och även om jag sov som en stock var jag fortfarande helt slut, det här med att vända dygnet är inte min grej helt enkelt. Anyway, vi drack kaffe, Mr fixade himmelsk mat, kycklinggryta typ.
Sedan så hörde Elfving av sig som tyvärr fick migrän, och fy fan vad jag led med henne, samt kände mig så hjälplös, för när skiten kickar igång kan man fan inte göra nåt, det är bara vänta och rida ut stormen. Jag vet dessutom vad hon hade sett fram emot spelningen samt hänget. Usch stackaren.
Alla var dessutom uppbokade på annat, jobb osv. men fick tag i Uffe i sista sekund som ville följa med. Så vi styrde oss till Tyrol.
Jag är så glad över att jag gick på spelningen och med Mr dessutom. Blir bara mer och mer förälskad i den här mannen och  Halestorm kicks ass!
Tyckte dock att spelningen gick såååå snabbt, asså jag hade mer än gärna sett mer, massor faktiskt, hon har en pipa som knäcker!
Vi drog vidare på en snabb öl på Aifur, sedan vidare till A, där jag träffa en hel del människor, och fick krama sönder Christian som ska sluta *snyft* Ack så sorgligt men förstår honom som har familj osv.

Anyway, var dock inte på A allt för länge, eftersom vi redan vart igång hela dagen och Jesse var trött samt ville *ehum* hem och mysa. Right! Knulla helt enkelt. Våldsam passionerad sex.
Jag var på freaky humör, konstigt, nygaddad och dessutom uberfucking superkåt, så här i efterhand kan jag bara konstatera att jag blir på mupp humör och dessutom tar jag det snäppet längre och ger mig inte för än jag får som jag vill, vilket resulterar i en väldigt mörbultad och abused Mr.
Ja jag får helt enkelt skämmas och ställa mig i den där jävla skrämselhörnan. Fast jag varnade dock honom för det, fast det rättfärdigar fortfarande inte allt.
Anyway, efter all abuse, så lagade Mr mat, vilket vart fantastiskt.
Sedan så däckade vi, jag vaknade dock vid 7 av migrän.

Det kommer fan när man minst anar det, och inte fan är det kul heller, fuck va jag hatar det. Mr drog till jobbet, jag ställde klockan på ringning men insåg när den ringde med alla synförändringar att det inte skulle bli nåt jobb för min del, jag hade sådan lust att bara bänga in huvudet i väggen, men valde dock att somna om. Enda som funkar är att rida ut stormen. Försent dessutom att ta migrän tabletterna när skiten är i full gång. När jag väl var tvungen att ringa till jobbet så vart dom ju knappast glada, men vad ska man göra?
Man blir ju helt rörelsehindrad, och dessutom springa runt eh check på den!
Så jag låg i sängen till närmare halvtovl idag, fått i mig en macka och mikroskopiskt lite med mat, men hela huvudet känns som att det är fullt med bomull. Så lite i taget, och massa vila, nu ligger jag bara här. Asch, förhoppningsvis så kan jag jobba i morgon.
Tror helt enkelt det var allt med vändadygnet projektet, det brukar resultera i migrän tyvärr. Sedan så är det säsong för det, vår/sommaren är värsta perioden.

Måste ta kontakt med läkaren och förnya mina tabletter för har bara en kvar. Well nu ska jag dricka ännu mer vatten over and out.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar