måndag 9 mars 2015

I lördags

så gick det så där med sömnen. Nja, inte så road, vaknade toksent, svira på mig kläder och åkte och handla innan jag landa hos Mr och började laga mat.
Cannelloni med en uns av habanero, har lyckas med bättre men helt okej. Det vart godkänt från Mr så då är jag rätt nöjd.
Vi kollade lite på Studio 60, ett avsnitt kvar!!!  Oh, jag förstår fan inte hur man kan lägga ner en så bra serie! WHY!!!!! Fan så sur jag blir! USCH!

Anyway, som vanligt är humöret på topp då jag fått närhet och fått sova med Mr.
Sedan att min kropp freaka ur, jiiisess ja det är hanterbart, man får lägga om tankesättet, helt enkelt, eller ha ett förhållningssätt när det väl sätter in.
Mr skulle jobba och jag vart ensam i hans lägenhet, jag satt och kolla lite på tv, innan jag ruttna, för söndagar är verkligen ingen tv-dag enligt mig, massa repriser på skit. Så eftersom jag inte var hemma och städa, så satte jag igång hemma hos Mr.
Som sagt OCD och uttråkning ja va fan gör man? Anyway, styrde upp mig mot jobbet och satte igång med det samma. Asså Söndagar är verkligen Grispass deluxxxxxx!!!
Är helt slut, men kan ju inte riktigt dra hem på en gång idag eftersom jag måste hämta nycklar.
Well, veckan har väl inte så mycket att bjuda på då jag har en enstaka enkel, life fucking sucks balls on that one!
Men jag ska nog hinna borra upp gardinstången hos Elfving om det är det sista jag gör, och egentligen borde jag hitta tid till Köksön. För det vart inget med den saken i lördags, men hjärtat har så mycket annat för sig, så den kan fan vänta.
Well jag ska väl sätta mig med jobbmejlen nu, *urk* har fan ingen lust. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar