fredag 20 mars 2015

Glömde

skriva om jånkarna, yes för 1 år sedan så hade jag en elev och han och jag satt och gick igenom en massa arbetsrelaterade saker. Anyway, från ingenstans dyker två grabbar upp, och dom är så jäkla påtända osv. dom babblar om någon lägenhet och att vi måste hjälpa till att ringa upp den här Anna. Vi lyckas hitta en Anna via eniro som passar in låter dom ringa upp henne, och strax där efter så kommer hon ner med nycklar och hela midivittet. Det visar sig att dom har fått förstahandskontrakt i Bergshamra och är från Norrland.

Strax efter satt jag och kollegan och snackade om hela incidenten hur bisarrt det var med dom här två snubbarna.
Idag vid stängning så kom ena, han påminde mig om Kim när han var som värst nedgången i skiten, så smal, så smal, och ack så ner pundad. Han hade lite frågor, och nämnde att han bott här, jo tack jag kommer ihåg allt för väl var mitt svar. Sedan så nämnde han att hans polare inte levde mer, och gick.

Jiiiisesss, asså jag har inte ens ord. What a waste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar