lördag 7 mars 2015

Jag landade i soffan för några timmar sedan

men har fan inte tagit mig upp, min kropp värker, mina händer blöder och jag är bara helt slut. Borde duscha men orken lyser med sin frånvaro.
Asså bygga möbler och borra och skruva, hamra, ja, jag har tydligen anlag för det här, men orken och tycka det är kul!? Eh, check på den! Men bra vart det och det är faktiskt huvudsaken.
En nöjd och kvittrande Elfving va! Kan man be om något annat? Nä, det värmer ens kalla hjärta att se bestie 2 med världens leende och glad. Så det var garanterat värt all slit. Men jag hatar fortfarande den där jävla horgarderoben!
Om ni trodde det var nog med byggande för helgen, så check again! Vi ska bygga ihop köksön i morgon, sätta den på en stadig sockel osv. *suck* Jag är redan slut av tanken. What ever, det blir nog skitbra, sedan ska jag faktiskt stå i köket och laga lite mat tills Mr kommer hem. Får fan inte glömma packa med mina arbetskläder.
God! Jag börjar bli hungrig *suck* Aaaaw what ever, jag ska in i duschen snart, och sedan bädda ner mig i min säng till några avsnitt av law and order.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar