torsdag 19 mars 2015

Tung dag idag.

Vart igång sedan ottan, och städat mitt hem, fixat med tvätt, samt lagat mat och massa andra tråkiga saker. Helt slut, hade det vart upp till mig hade jag fått sova just nu.
Anyway, va även och hämtade mina shorts som jag lägligt hade packat ner i resväskan och slängt in i förrådet, ibland vet jag inte hur jag tänker.

Skitsamma, nu är det inte många timmar tills jag sitter i tatueringsstolen och blir märkt :)
Har en konstig känsla, jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men oroande, gnagande känsla att det är något som inte riktigt stämmer.
Har jag lärt mig något så är det fan att lita på intuitionen.

Well, skulle det inte vara nog med skitsaker som händer, så kan ju inte lite till skada? Right!
Ja, det är väl sådant som märks i guess, sanningen kommer alltid fram förr eller senare, och jag föredrar ju snabbare desto bättre.

Nä här kan jag inte sitta, måste sätta igång med projekt som inventering och allt annat skit. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar