tisdag 17 mars 2015

Team Subba!

Idag vaknade jag av mitt larm, snarka dock vidare, hade ingen lust eller någon ork att ens resa på mig. Sedan ringde telefonen och Elfvings ack så pigga piiiiiiiiipa kvittra i luren, älskar henne innerligt, men i don´t do mornings or happy people. Avslutade samtalet kvickt.
Steg upp, tittade på bänkskivan och tänkte, fuck it, inte idag.

Fixade kaffe och åt en knäckis. Tog fan en evighet att vakna, sedan så satt jag så bekvämt i soffan och tänkte för mig själv, - nä, om jag ringer Elfving och bara säger att inte idag.
Fast jag kom snabbt på bättre tankar, helvete heller att banga, bara ångesten över att inte få bort emballaget och dessutom behöva vänta en veckan till bara för att jag är lite trött i ögat! Eeeeh, check på den! Så jag svira om hämta pirran och gled över på någon minut. Det är just det med mig, att bara jag kommer iväg, så är inget något större problem men det är just den där starten som är så svår.
Känner liksom det varenda dag när jag ska gå till jobbet, att fan! FAN! Men när jag väl kommer iväg, ja, då är det ju inte längre ett problem.
Anyway, vi hade så mycket packning på pirrerna så vi knappt syntes själva, nu snackar vi Team Subba kan om vi vill! Vi skulle fan ha med allt, och med lite vilja, envishet och massa silvertejp löste sig problemet, och det var faktiskt riktigt skönt att promenera.
Sedan gick vi tillbaks, och fick upp gardinstången! Det vart inte mer än så för idag, för jag drog hem, slängde mig in i duschen, styrde upp och åkte förbi ica. Handla lite kyckling och vips stod jag och lagade mat till Mr. Han kom innan för dörren och my mind was at ease :)
Han vart jävluskt glad över zippon som Elfving gav honom i present, fint inslaget i julpapper :)

Vi har ätit och bara chillat, kollat på newsroom tror jag serien hette, anyway, sooooo goood. Har en hel del tankar egentligen och en sak som kind of hunts my mind, men vi får se om jag någonsin kommer till skott för att ens ta upp frågan och våga fråga vad vi har för åsikter om den saken. Fuck it, jag lägger skiten åt sidan just nu.

Well jag ska försöka strax tagga ner i sängen för att få lite sömn och helst innan klo 11 idag. Jiiiisesss, är egentligen rätt slut då jag en då vaknade rätt tidigt med mina egna mott mätna.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar