tisdag 24 mars 2015

Ibland

så vill min kropp inte riktigt vara med mig, speciellt inte idag.
Trött och ack så trött, men i morgon eller jag menar idag Tisdag är jag ledig, så får vila då.

Anyway, ibland kan världens minsta grej rädda ens dag! Min kollega såg på mig att jag inte var allt för pigg och ringde sedan till mig och informera att han hade fixat plattformarna, asså va! Seriöst världens bästa kollega!
Sedan så messa jag Doris och frågade om det fortfarande var Ove som höll i bandbokningarna, och han är ju för jävla ubersöt, han bad mig skicka bandinfo osv som han skulle dela med sig med kontakter. För jävla underbart, men han lovade dock inget, men att han en då tar sig tid att hjälpa till uppskattas 100%

I morgon hade jag fan tänkt göra det ena med det andra, men kan säga så här, att nej, jag ska tvätta, laga mat och bara vara. Det får fan i mig räcka om jag ska orka stå på mina ben denna veckan.
Huvudet är dock fullt av bomull så jag hoppas så in i helvete att allt är okej senare idag när jag vaknar.

Ja just det hade fått ett ruskigt creepy mess på via mail som löd,
Just close Your eyes and imagine all the things I`m about to do for You. 
Ja vad säger man?! I don´t think so!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar