onsdag 25 mars 2015

Riven ingefära

yes, i all form har detta avverkats längst natten. I mat, i vatten osv. Sedan att jag överdrev med vitlöken i maten är ingen hemlighet.
Men jag vägrar vara sjuk, asså fuck den här förkylningen, hell to the no! Jag har sprejat sönder min näsa, men jag kan i alla fall andas.
Jag har även fått i mig lite mat nyss och mår förövrigt rätt okej, hoppas och håller varenda tumme i kroppen att det här går över snabbt.
Snackade även bort några timmar med M, vilket var trevligt, håller gärna någon sällskap i luren som kör och är trött och ska hem mitt i natten. Vi fastnade som sagt i några timmar, men det var fan kul, länge sedan man surra med honom. Har liksom levt i min egna lilla bubbla och inte vart så aktiv på ankaret fronten så vart uppdaterad över läget. Jag saknar att ha en för mig "normal dygnsrytm" och kunna dra och surra skit efter jobbet utan att behöva dricka alkohol. Utan bara för att faktiskt säga hej, snacka lite och umgås. Aaaaw what ever.

Nu funderar jag seriöst på att sova, men om jag går och lägger mig nu kommer det straffa sig, i just know it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar