torsdag 5 mars 2015

morgonen spenderades i telefon, och jag vart så irriterad och trött på att slussas till det ena stället efter det andra *suck*
Jag hatar att ha måsten och jag hatar det faktum att det kommer så mycket ansvar när man är "vuxen" To hell with it!

Anyway, sov skitsopigt, verkligen uberkasst, och inte fan orka jag ta tag i mitt hem heller för den delen. Att jag orkade handla var ju på ren ilska.
Nytt försök i morgon i guess, då blir det dessutom att mecka möbler hos Elfving. Samt försöka hinna och hämta dessa eländiga nycklar jag beställt. *suck*
Kan jag bara få ha en helg utan några vidare planer?! Och faktiskt ta och vila denna eländiga kropp från allt slit jag utstår dagligen.

Jag fick i alla fall arslet ur vagnen och beställa oljan till bänken och ska förhoppningsvis hinna sandpappra skiten också. Ja det är inte som att jag har ett antal saker att bocka av en lista. Mitt humör är som sagt inte det bästa när jag inte får sova.
Mina pluggar kom idag, men jag orkar inte ens gå in på det här med töjningen av örat, en annan dag helt enkelt.

Nä nu ska jag väl orka, orka lyfta kroppen för ännu ett fyspass i underjorden, känner inte riktigt att orken är med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar