söndag 22 maj 2016

Ännu en natt

lider mot sitt slut, tack och lov, är helt slut ska ni veta!
Jiiiisesss, inte nog med att jag har haft mensvärk från hell så har nätterna vart låååååånga!
Har dock fått sova med Mr, och det har varit helt magiskt! Fick även besök av Mr tidigare och får även idag sova med Mr, världens lyckligaste Jesse helt enkelt.

Har inte så mycket att gnälla om just nu för jag somnar med honom och vaknar till innan han går och får en massa kärlek och närhet, enorm skillnad i humöret!

Snackade faktiskt just i natt om att sova bredvid någon, och i alla år har jag haft grava problem att sova med människor, polare som pojkvänner osv, men sedan kommer Mr och vänder upp och ner på min värld! :) och nu tycker jag att det absolut bästa är att ligga i samma säng som denna underbara varelse. Så jag fatta precis vad Nico menade med att sova ensam, men sedan så kom vi fram till att det måste vara fan en på miljonen som kan ändra det, eller en på miljarden snarare om inte mer. Så det måste vara speciellt, vilket det är för min del, vilket han trodde sig förstå på något höger och vänster.

Sedan snackade jag lite med Elfving och hon är numera inte blond, jag förstår garanterat hennes hårkris, har faktiskt suttit i den båten allt för många gånger då färgningar har gått precis åt helvete.
Lider med henne, men vi får se vad hon hittar på för något för håret nu då, för hon förklarade att hon VÄGRAR glida runt med hårfärgen hon har nu.

Ja, ja nu ska Fröken försöka diska och göra det sista för idag innan hon beger sig mot hetaste och mest underbaraste mannen i detta universum. Overrrrrrrrrrrrr and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar