tisdag 31 maj 2016

Vi har just nu en mätning på jobbet

som ska hålla veckan ut, visste detta redan förra veckan så i söndags så förberedde jag mig 200%
Skulle jag inte ha gjort, för fick börja om från början *suck*
Sömnbristen på det, har ju gjort att arbetspasset i dag var helt åt helvete! När man t o m börjar blöda från händer och fingrar då är det ta med fan illa! Hann nyss slänga i mig halva matlådan, kunde inte få i mig mer, fick kväljningar och inte av maten men av stressen och den arbetsbördan jag faktiskt hade i natt. Är helt slut, kände nyss hur det började vattnas i ögonen för man är så jävla utarbetad, och jag skulle fan ha sjukat mig igår, i och med sömnbristen.
Aja. jag har i alla fall kommit fram till att mätningen kan go and fuck it self! Jag tänker inte göra mer än det jag hinner och faller det på just mina kollegor som förstör för mig, så fuck it! Jag jobbar inte för en hel arme.

Nu vill jag bara hem, helst till en dusch också men kommer vara så slut så jag kommer bara rasa. Nu ska jag öppna rövhålet för en ny dag over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar